CeeBee

dinsdag 10 juli 2007

R.

Ex keek me ernstig aan. Onze labrador leunde losjes tegen hem aan, in afwachting van de zoveelste aaibeurt.

"Ze wil niemand meer zien, Cee. Zelfs mijn moeder niet".
Ik wist niets te zeggen en zweeg. Ik wachtte, tot hij verder zou gaan.

"Ze gaat deze week euthanasie plegen. De begrafenis is volgende week."
En zo vulden mijn ogen zich alweer met tranen. Kloteziekte.

N.B. Om kanker niet mijn weblog te laten overheersen doe ik even iets vrolijkers. Ik laat u de keuze voor het onderwerp van het volgende logje:

- Portugal;
- Walibi;
- Schoonmakers;
- Justitiehumor;
- Googlen.

Meeste stemmen gelden.

N.B.2 Ik ben trouwens afgelopen weekend een half jaar gestopt met roken. Ik rookte circa 5500 sigaretten niet en 'spaarde' € 1.100,--. Kom maar op met die veren in mijn r**t.