CeeBee

maandag 19 maart 2007

B.

Een klein jaar geleden trad ik de wondere wereld van het internetdaten binnen. Om die wereld op mijn schreden weer te verlaten. Want naast Tarkan/Tim had ik op Relatieplanet kennelijk een onweerstaanbare aantrekkingskracht op allerlei domme, lelijke, oude, dikke, kalende mannen. Die - niet gehinderd door enige zelfkennis - werkelijk dachten dat ik in hen geinteresseerd was.

En dus zegde ik mijn lidmaatschap weer op. Om na een paar maanden -meestal op momenten dat ik mij heel erg zielig voelde en OnMiddelLijk Een Man Wilde - weer een profiel aan te maken op een nieuwe site. Om na een weekje weer dezelfde conclusie te trekken: het waren engerds en dat gedoe was niet voor mij weggelegd.

Vorige week gebeurde het weer opnieuw. Ik had genoeg van mijn vrijgezellenstatus en besloot om gratis lid te worden bij ematching,"Internetdating voor hoger opgeleiden". Zo zou ik in ieder geval verstoken blijven van de met vreselijke typefouten doorspekte mailtjes als "ik vin jou echt tof, mooi oogen heb jij''.

Helaas was die aanname niet juist. Want ook universitair geschoolde heren maken de meest vreselijke spelfouten. Maar er zat wel een leuke mijnheer tussen. En zo slecht als mijn allereerste internetdate verliep, zo leuk was deze.

En nu ben ik dus heftig in de war. En onder de indruk. En benieuwd naar onze volgende date.