CeeBee

woensdag 21 oktober 2009

laconiek

Ik ben een laconieke moeder. Ik raak niet zo heel snel in paniek en ik denk vrijwel altijd: "ach, het zal wel goed komen". En dat komt het meestal dan ook.

Vandaag bekroop me voor het eerst een paniekgevoel. Eva heeft namelijk sinds kort belachelijk veel poepluiers op een dag. Een stuk of 5. En voor wie geen moeder is: dat is Echt Hartstikke Veel, zelfs als je flesvoeding geeft. Ik maakte me er niet echt zorgen over. Het leek me namelijk geen diarree en daarbij was ze nog steeds blij en alert. En tot slot dronk ze ook nog gewoon prima. En juist in dat laatste is nu verandering gekomen, omdat ze zowel de fles van 12.00 uur als de fles van 20.00 uur slechts voor de helft heeft opgedronken.

Maar goed, de andere flesjes dronk ze wel gewoon op, ze lijkt me niet uitgdroogd en ze is nog steeds blij en alert. Het komt allemaal wel goed. Ook deze keer.