CeeBee

zaterdag 27 september 2008

huis

Ik was ervan overtuigd: dit was ons toekomstig huis. Ik zag me er al een wijntje drinken, ik zag B. in de handgemaakte keuken koken en in mijn fantasie zag ik me languit in de tuin zonnen. We zouden er niets meer aan hoeven te doen: het huis was helemaal af en naar onze smaak.

Het is geen lang verhaal, maar ik zal het nog korter maken: De verkopend makelaar had ons beloofd nog niet met anderen te gaan onderhandelen, maar bleek achteraf te hebben gelogen: voordat wij er voor onze tweede bezichtiging waren had hij het ding verkocht.

Na veel woede en teleurstelling besloten we een ander huis te kopen. Niet naar onze smaak, maar wel met veel (verbouwings)potentie en veel meer vierkante meters. Ons bod ligt nu bij de andere partij en nu moeten we wachten. En daar ben ik heel erg goed in. Not.