CeeBee

zaterdag 12 juli 2008

nou ja!

Je huis verkopen is kut. Ik word er nerveus van, te weten dat er mensen door mijn huis lopen. Dat er potentiƫle kopers zijn, die hun kritische oog laten vallen op mijn oude verwarmingsketel, of de versleten plekken van het laminaat. Mensen die wikken en wegen en besluiten om niet te bieden.

Ik moest gisteren de neiging onderdrukken om de kijkers op te snorren en te roepen:

HOEZO VAL JIJ NIET ALS EEN BLOK VOOR MIJN HUIS?!
ZIE JE NIET HOE MOOI HET LICHT BINNEN VALT?!
EN GROOT HET BALKON IS?!
EN HOE RUIM DE SLAAPKAMER?!

Maar ja, dat doe je niet he. Voor je het weet zit je weer met een straat-en contactverbod. En dat is altijd zo vervelend.

N.B. Huis staat koud 2 dagen te koop, er waren al 3 bezichtigingen voordat het op Funda stond. En buiten dat: alle huizen hier in de straat zijn standaard binnen 3 weken verkocht. Je hoeft me er dus niet op te wijzen dat ik mij vreselijk aanstel:)