CeeBee

woensdag 23 juli 2008

CB-dieet

Er zijn behoorlijk veel dingen waar ik me over op kan winden. Over onbetamelijk gedrag in het verkeer bijvoorbeeld, of het feit dat mij onbekende mensen het kennelijk nodig vinden mij erop te wijzen dat roken slecht voor me is als ik volstrekt legitiem - buiten - een sigaret sta te roken, of het feit dat ik afgelopen nacht mijn laptop moest formatteren omdat er een of ander megavirus op zat waardoor niets het meer deed.

Maar waar ik me op dit moment over opwind is Sonja Bakker. Op zich is haar stem al hemeltergend en reden genoeg om nooit een boek van haar te kopen, maar buiten dat begrijp ik gewoon niet dat het mens schathemeltjerijk is geworden met het verkopen van een dieet. Wat een onzin. Als je je kilo's kwijt wilt, moet je je aan 3 regels houden:

- minder eten;
- niet snoepen;
- geen alcohol;

That's it.

Dan wou ik nu graag 5 miljoen op mijn bankrekening gestort hebben.

N.B. Ben inmiddels 6 kilo kwijt met dit dieet en heb op dit moment honger. Zie daar: inspiratie.