CeeBee

vrijdag 15 februari 2008

The Nothing

Je kunt er de klok op gelijk zetten: als de voorpret is overgegaan in pret en die pret zelf dan ook voorbij is, val ik pardoes in een zwart gat. Een allesomvattend groot zwart gat.

Intermezzo
Kent u the Neverending Story nog? Die film, met die kleine Sebastian? Niet alleen vond en vind ik de titelsong zó leuk dat ik ‘m tot op de dag van vandaag nog geregeld neurie, óók wilde ik een hond, om ‘m Falkor te noemen, naar de hond-draak uit die film. Helaas had onze labrador had al een naam toen wij ‘m kochten en omdat ie daar zowaar af en toe naar luisterde, hebben we het zo maar gelaten.

En waarom begin ik nu over die film? Omdat het verhaal draait om het grote gevaar dat Fantasia teistert, namelijk het “Niets”. Nu, zie hier, de link naar mijn verhaal. Zwarte gat – het “Niets”.

Einde intermezzo

Want dát is het dus he, voor mij strekt zich een heel jaar uit met “Niets”*. Nog geen vakantie geboekt, zelfs geen weekendje weg. Geen gave feesten, geen leuke dingen. Niets. Nou, en daar baal ik van.

* nou ja, eigenlijk staat er genoeg op het programma: 2 huizen verkopen, 1 nieuwe kopen, Utrecht verlaten en ergens tussendoor ook nog even mijn eigen zaak beginnen. Maar toch he, het is geen vakantie.