CeeBee

maandag 5 november 2007

boekenclub

In april startte ik 'mijn' boekenclub. Lezen en praten over boeken, het leek mij leuk.

En ik had gelijk, want het ís ook leuk. Al was het maar omdat er van elke bijeenkomst 10% wordt gesproken over boeken en 90% over mannen in het algemeen en onze - nieuwe - liefdes in het bijzonder. Ook wordt er stevig geroddeld over weblogland en al het andere wat ons vrouwen kan be(ont)roeren. En dat dan alles onder het genot van culinaire hoogstandjes - bij de anderen, niet bij mij. Bij mij krijg je gewoon chips - en drank.

En wat nou zo fijn is, er is weer plek!

Dus:
* Hou jij van boeken?
* Heb je een interessant liefdesleven?
* Of heb je gewoon een leuk leven waar je over wilt vertellen?
* Heb je geen psychische bezwaren tegen roddelen?
* En woon je zo ongeveer in de Randstad?

Mail me en join us.