CeeBee

zaterdag 1 september 2007

Verhuizen

Zojuist verhuisde ik W. Ex W. Ik verhuisde hem naar het huis waar hij zal gaan wonen met zijn vriendin J., hun nog niet geboren tweeling en de kinderen uit een eerdere relatie van J. Het huis waar W. (stief)vader zal zijn van vier kinderen, waar hij zal wonen met zijn gezin.

En wat ik niet had verwacht, gebeurde toch. Ik werd verdrietig. Opeens besefte ik namelijk dat waar wij ooit van droomden, nu hun toekomst is. Een toekomst met een groot huis, kinderen en hond. Want onze labrador voelde zich al helemaal thuis en speelde enthousiast met de herder van de overburen.

De tranen zaten de hele dag hoog, maar pas na thuiskomst kwamen ze eruit. Toen ik een oud fotoboek erbij pakte en nog een keer keek hoe gelukkig wij ooit waren.

Het afscheid van W. gaat nog steeds door. In hele kleine stapjes.