CeeBee

maandag 10 september 2007

Schrijvers In Ondergoed

Natuurlijk wilde ik mee doen. Hartstikke leuk zelfs!

Zo enthousiast reageerde ik, toen ik destijds werd gevraagd voor Schrijvers in Ondergoed. Het leek me aardig om te schrijven in een collectief en ook het onderwerp sprak me wel aan: niet zo braaf en gezapig, maar juist spannend. Prikkelend en pittig.

Maar het onderwerp viel me zwaarder dan ik dacht. Ik kwam namelijk niet verder dan mijn huis-, tuin- en keukenfantasietje. Ook beschreef ik mijn eerste keer, een sexshow, en mijn borsten. Maar dat was het dan ook, meer inspiratie had ik niet.

Vanochtend nam ik daarom het besluit: over sex wil ik niet schrijven. Sex wil ik gewoon dóen.

N.B. Uiteraard wens ik de resterende dames van Schrijvers In Ondergoed nog veel succes toe. Schrijven doe ik dan wel niet meer, lezen zal ik wel.