CeeBee

donderdag 26 juli 2007

Drieluik

Roken

Het gaat wel weer, dank u. Ik heb één dag 'n pleister geplakt en dat hielp me de cruciale dag door. De dagen die volgden vergat ik te plakken en inmiddels zijn mijn gedachten weer rookvrij. Pfieuw, dat was op het nippertje.
Note to myself: niet meer doen. Ook niet na een week from hell.

Babysitten

Gisteren speelden B. en ik gezinnetje. We pasten namelijk op baby J., ook wel bekend als de houd-me-vast-of-ik-ga-heel-hard-krijsen-tot-je-oren-suizen-baby.
Note to myself: eierstokken vastzetten, zodat ze niet meer rammelen.

Maandstonden

Ik ben best stabiel. Ik bedoel, ik ben natuurlijk een vrouw en heb daarmee van rechtswege mijn onbegrijpelijke onredelijkheden, maar buiten dat ben ik normaal gesproken redelijk stabiel. En al helemaal geen jankerd.

Vannacht viel ik zowat huilend in slaap en vandaag huilde ik voor 09.00 uur al mijn eerste tranen. En dat, terwijl er helemaal niets aan de hand was.
Note to myself: conflicten vermijden vandaag.