CeeBee

maandag 5 februari 2007

Zeldzaam

Zeldzaam chagrijnig ben ik. Zeldzaam. En zoals altijd werd ik er vanochtend compleet door overvallen, niet bij machte om me er tegen te verzetten.

De Wereld - Cee: 1-0.

Dat ook de tweede keuze van mijn voorkeur voor Rome inmiddels was volgeboekt, maakte het niet beter op;
Dat de dame van De Jong Intra Vakanties tegen me ging schreeuwen, maakte het er niet beter op.
Dat de heer op Relatieplanet mij liet weten dat ik niet zijn type was, maakte het er niet beter op.
Dat de routeplanner naar de PI in Nieuwersluis mij niet bracht naar de PI in Nieuwersluis, maakte het er niet beter op;
Dat ik niet weet wat Blo-xx, Webble, Desalniettemin en Polle hebben bekokstoofd, maakt het er niet beter op.

Pas maar op. Bij mij hangen de donderwolken nogal laag, wie weet wordt u geraakt.