CeeBee

zondag 4 februari 2007

mental notes

Ik heb een lijstje in mijn hoofd. Een lijstje van dingen die ooit nog moeten gebeuren, maar die niet zo'n haast hebben. Een van de dingen die erop staan is "dimmer in eetkamer".Ik wil een dimmer, heb de dingen er ook al voor gekocht, maar ik snap niet hoe het moet. En dus moet iemand anders dat voor me doen. Die 'iemand anders' is hier ook al eens geweest om daadwerkelijk te dimmeren, maar toen bleek dat ik de verkeerde spullen ervoor had gekocht.

Wat ook op mijn intern lijstje staat is "tandarts zoeken". En dat moet ik echt al heel lang. Beschamend, zo lang als ik niet bij de tandarts ben geweest. Laat het voldoende zijn als ik zeg dat het millennium nog niet was gewisseld, toen ik voor het laatst in een tandartsstoel lag.

Maar toen! Toen brak mijn tand. En zo lag ik vrijdag opeens in een tandartsstoel en heb ik dus een tandarts. Zo snel kunnen die dingen gaan. Nu nog die dimmer (en de plintjes en een schilderij en de gang afschilderen en de vloer afleggen en het balkon opruimen en en en en en)