CeeBee

zondag 14 januari 2007

schema

Ik had hele mooie plannen. Ik zou niet drinken. Gewoon niet, geen glas. Dan zou ik het ook niet te laat maken, dan zou ik vanochtend gewoon op tijd kunnen opstaan en dan zou ik gewoon kunnen studeren. Zou, zou, zou.

Want het ging anders.
Ik dronk een wijntje, want het was gezellig. Ik dronk er nog een want, "tja, ik mocht ook al niet roken" en toen dronk ik er nog een heleboel en was ik zo ongeveer de laatste die de bruiloft verliet.

Ik heb vandaag dus niet geleerd. Geen letter. In plaats daarvan heb ik mijn matras van de slaapkamer naar de woonkamer gesleept en daar alle programma's gekeken die ik gisteren heb opgenomen. Het was een hele fijne dag. En juist het gevoel te spijbelen maakte het nog mooier.

One week, 4 hours, 38 minutes.
215 cigarettes not smoked,