CeeBee

dinsdag 9 januari 2007

dom

Allereerst mijn excuses dat "roken", "niet-roken", "graag willen roken" en nog meer afgeleiden van die walgelijk lekkere verslaving onderwerp van mijn logjes zijn. En zullen blijven. Want ook al gaat het me heel gemakkelijk af, het speelt wel dertig keer per dag in mijn gedachten. Namelijk op die momenten dat ik normaliter een sigaret zou opsteken.

Goed. Sorry dus.

Vandaag kreeg ik weer eens nieuwe boeken. Die krijg ik bijna elke maand, al is "krijgen" een groot woord, want bij de leuke pakketjes van NBC - dat stiekem ECI is, maar dat moet je maar snel weer vergeten - zitten gewoon acceptgiro's. Maar dat maakt de pret er niet minder om, want pakketje = cadeautje.

Terwijl ik op de wc zat - bij mij is de wc namelijk gewoon een verlengde van de huiskamer, ik doe er van alles en dus ook de post doornemen - maakte ik de grote doos open. En bij het zien van het eerste boek wist ik het meteen: "die had ik al". Hoe dom kun je zijn om een boek dat je al eens gekocht en gelezen hebt, nog eens te kopen?

Dom. Heel dom.