CeeBee

woensdag 6 december 2006

first time

Terwijl ik de titel van dit postje type krijg ik meteen een associatie en wel met Coca Cola."First time, first kiss, what a feeling is this". Het liedje dat een eeuw geleden - en nu nog steeds - onlosmakelijk is verbonden met het bruine goedje dat ik na 100 keer proberen eindelijk ook in de Light-versie lust.

Maar dat terzijde.

Het is namelijk de eerste keer dat ik er niet aan heb gedacht om een stukje te posten. Gewoon niet aan gedacht. Geen moment. Geen schuldgevoel dat me eraan herinnerde. Geen opborrelende inspiratie, helemaal niets. En dat terwijl er toch genoeg is gebeurd de laatste tijd.

Zo ben ik inmiddels 8 kilo afgevallen. Dat is best aardig, al zeg ik het zelf. Het toeval wil echter dat mijn broer en schoonzus ook aan een afvalrace zijn begonnen en inmiddels respectievelijk 30 en 15 kilo zijn afgevallen. Dat is niet best aardig, dat is gewoon belachelijk. Belachelijk goed dus. Tijdens de sinterklaasavond afgelopen weekend viel dan ook niemand op dat mijn kont inmiddels minder gigantische proporties heeft aangenomen. Dat was dan wel weer jammer.