CeeBee

zondag 5 november 2006

nagels

Een tijd geleden besloot ik dat het tijd werd voor nepnagels en highlights. De highlights waren binnen een paar dagen aangebracht, maar de nepnagels lieten op zich wachten. Niet alleen omdat de nagelstylistes geen tijd voor me hadden, maar ook omdat ik eigenlijk geen (grof) geld wilde uitgeven voor iets dat ik ook zelf zou moeten kunnen: het laten groeien van nagels.

En dus besloot ik dat het deze keer afgelopen was met dat nagelgebijt. Ik kocht alle nagelproducten van de HEMA en was dagelijks in de weer met olies, vijl en nagelverharder. En gestaag groeiden de nagels, steeds weer langer en langer. En ook de nagelriemen genazen en de wondjes verdwenen.

Dat alles om mee te maken wat ik vandaag meemaakte: voor het eerst in mijn leven kreeg ik een compliment voor mijn nagels. Weliswaar van een 8-jarig meisje, maar toch, een compliment is een compliment.

Mission completed