CeeBee

zondag 26 november 2006

druk

Ik moest heel veel doen dit weekend. Spullen terugbrengen naar de Gamma, schoenen laten repareren, huis schoonmaken, boodschappen doen, muurtje nog een keer verven, huiswerkopdrachten maken, een conclusie van antwoord schrijven en een kort geding voorbereiden.

Verder probeerde ik mijn ouwe auto te verkopen - wat ik overigens niet handig heb aangepakt door de auto te reserveren voor iemand met een zielig verhaal die uiteindelijk helemaal niet zielig bleek en ook nog eens koos voor een andere auto, waardoor ik de dertien mensen waartegen ik eerder had gezegd dat de auto al gereserveerd weer kon terugbellen met de mededeling dat ie toch nog niet was verkocht om vervolgens van ze te horen dat ze niet meer geinteresseerd waren, maar dat allemaal terzijde - wat vooral heel veel geregel is en waarvan je sterk de neiging krijgt om tegen de volgende te zeggen dat ie 'm gratis op mag halen.

Ik kijk nu al uit naar het volgend weekend. Waarin ik alleen maar naar Maastricht hoef te rijden om daarna vloeiend in de rol van het kind te glijden en te doen waar ik het best in ben: luieren.