CeeBee

donderdag 14 september 2006

Strijd

Het Utrechtse parkeerbedrijf en ik zijn in een verhitte strijd verwikkeld. Twee keer per week parkeer ik mijn auto bij de Rechtbank en telkens probeer ik zo min mogelijk geld in de automaat te gooien. Niets is zo zonde om achteraf te zien dat je teveel hebt betaald. Zeker met die fijne tarieven die in de binnenstad gelden. Ik verlies de strijd gemiddeld 2 keer per maand, wat betekent dat ik de Gemeentekas maandelijks voor een leuk bedrag van 100 euro spek.

Vandaag heb ik een slag gewonnen. Bij gebrek aan kleingeld legde ik vanmiddag een parkeerbewijs van vorige week voor de voorruit. De tijd klopte wel zo ongeveer en de plek ook. Alleen de datum dus niet. En ze zijn er in getrapt.

Dat ik deze maand al 2 boetes heb laat ik er verder maar erbuiten.