CeeBee

zaterdag 16 september 2006

spin

Ik ben bang voor spinnen. Dat is op zich niet zo bijzonder, want ik vermoed dat 90% van de vrouwen bang is voor spinnen. Normaal los ik dat op door de spin niet uit het oog te verliezen uit angst dat ie wegloopt, en uiteindelijk de spin te vermorzelen met een samengeraapte rol cloisetpapier. Tenzij er een man in huis is, want in dat geval stuur ik die erop af. Met W. had ik dan een probleem want die had moeite met het doden van beesten, zelfs als het een afschuwelijk grote harige spin was.

Maar de spin die me nu teistert zit niet in mijn huis, maar in mijn auto. Ik zag 'm voor het eerst - en het laatst - toen ik drie dagen geleden mijn tas van de bijrijdersstoel pakte. Waarschijnlijk schrok hij zich rot, want hij dook met een rotvaart van de stoel af. En sindsdien is ie dus spoorloos. En denk ik hem steeds te voelen, op mijn voet of op mijn schouder.

Er is maar 1 ding erger dan een spin. Een spin die je niet ziet....