CeeBee

zaterdag 24 juni 2006

To sex or not to sex.

Een relatie heeft zo z'n voordelen. Naast de warmte, gezelligheid en meer van die onzin is het namelijk zo dat je altijd een sexpartner in de buurt hebt. Je strekt je hand uit en voila, je hebt sex. Want geef maar toe, de meeste mannen willen altijd wel. Om zijn lusten aan te zwengelen hoef je als vrouw bijzonder weinig moeite te doen. Tenminste, dat is mijn ervaring.

Als je als single sex wilt, ligt het toch iets anders. Je zult er iets voor moeten doen, al is het alleen maar je ex bellen dat je zin hebt. Maar omdat die relatie niet voor niets uit is, is sex met je ex op de lange termijn misschien niet zo'n briljant plan. En dus moet je andere gebieden gaan verkennen.

De Dare2Dare-party van vriendin K. kwam voor mij dan ook op een uitgelezen moment. Ik was wel toe aan een manvervangend middel. Ook was ik wel benieuwd naar die beroemde Tarzan. Maar voordat de consulente aan de speeltjes toekwam, moest ik me eerst door een overweldigende hoeveelheid cremes, olies en poedertjes heenworstelen. Niet bedoeld voor de singles - want in je eentje druipen van de olie is toch minder zinnenprikkelend. Ook de lingerie die daarna werd geshowd was niet aan mij besteed. Het hing allemaal prachtig op de hanger, maar ik hoefde het niet te passen om te weten dat het mij, met maat xl en cup 'te groot', niet zou staan.

Maar toen ging de grote doos open en kreeg ik te zien waarvoor ik kwam. Een eindeloze reeks vibrators, dildo's en cockrings passeerde de revue. En alhoewel het gezelschap elkaar niet of nauwelijks kende, werden alle speeltjes zonder gene uitgeprobeerd. De verschillende programma's en snelheden werden met elkaar vergeleken en zonder blikken of blozen werden ontboezemingen gedaan als: "ik heb nogal een sterke stimulatie nodig". Bijzonder, om te zien dat vrouwen binnen twee uur die grens van een taboe zo eenvoudig over kunnen steken.

Uiteindelijk heb ook ik besteld. Ik zal jullie in het ongewisse laten wat, maar over 3 weken kan ik trilllen in 32 standjes.