CeeBee

woensdag 28 juni 2006

kapot

Ook al zeg ik tegen iedereen die het maar wil horen dat een weblog geen dagboek is, vandaag heeft het wel die functie. Want ik ga een oninteressant verhaal houden wat ik vandaag heb gedaan. Leuke, grappige of pikante stukjes volgen later wel weer. Of niet.

Vandaag ging ik serious shoppen en stond om kwart voor tien dan ook in de stad. Ik heb nog nooit zo weinig mensen in de binnenstad van Utrecht gezien. Wat een weelde om niet te wachten voor een pashokje. Om wel 20 kledingstukken te kunnen passen. Meteen bij de kassa terecht te kunnen. Heerlijk. Toen het druk werd in de stad was ik al klaar en ging ik naar huis. De opbrengst:

- teenslippers;
- moccasins;
- 2 paar gehakte sandaaltjes;
- 3 linnen broeken;
- 2 rokken;
- 2 hempjes;
- 5 bloesjes;
- teenring;
- enkelbandje.

Ik ben dus een halve klerenkast rijker en een paar honderd euro armer.

Maar omdat dat nog niet genoeg was ging ik ook nog naar het tuincentrum en sloeg daar ook nog maar even voor een kapitaal aan bloemen en kussentjes in.

Ik weet het, ik weet het, niet interessant. Maar god o god wat had ik een fijne dag.