CeeBee

zaterdag 3 juni 2006

internetdating

"Waarom ook niet", dacht ik vannacht om een uurtje of 1. Toen ik voor de zoveelste keer een popup van een internetdatinggedoe kreeg. Ik schreef me in, keek een uurtje rond en vond het maar gek. Want ik heb eigenlijk altijd heel erg afgegeven op internetdaten. Het leek me een slap aftreksel van de echte wereld en ik vond het maar een zwaktebod. Als je daaraan meedeed, kon je in real life dus kennelijk niemand vinden.

Vanavond keek ik weer en tussen de 100 mailtjes van creeps, sukkels en viezeriken zat toch wel een aantal leuke mailtjes. Na een eerste screening raakte ik met iemand aan de 'praat' en zat uiteindelijk vijf uur lang met hem op MSN. Of hier nu iets uit voortvloeit of niet: hierbij herzie ik mijn mening over internetdating. Het is hartstikke spannend en bijna net zo leuk als in de kroeg.