CeeBee

maandag 5 juni 2006

blauwtje

In het internetdatingwereldje gedraag ik mij net zo als in het echte leven. Ik laat me versieren en ik doe zelf niets. Ik verstuur geen hartjes of mailtjes, ik reageer alleen op wat er binnenkomt. En dat bevalt me best, want geloof me: niets is beter voor je ego dan dagelijks 10 geinteresseerden. Ook al zijn het haast nooit mijn types.

Eergisteren kreeg ik weer een mailtje, van ene Joey. Hij vond me grappig - dank u, dank u - en ik antwoordde dat ik dat inderdaad was. Daarop reageerde hij weer op een van mijn foto's bij mijn profiel:

"hoofddoekjes zijn zo meisjesachtig. je hebt daardoor behoorlijk afgedaan."

Waarop ik reageerde op zijn foto:

"nee, een petje is volwassen, duhuh".

En weet je wat hij toen deed? Hij stuurde me het standaard afwijzingsmailtje. Uiteraard deed ik meteen hetzelfde - als ie me toch al meisjesachtig vindt, mag ik ook best kinderachtig reageren.

Maar wat ik nu niet begrijp: waarom eerst mij mailen en me dan afwijzen?