CeeBee

woensdag 10 mei 2006

v.d.N.

Haten is een groot woord. En ik zal het dan ook niet snel gebruiken. Ik 'haat' niet snel. Maar vandaag kan ik oprecht en in alle eerlijkheid stellen: ik haat 'm. Ik haat 'm, ik haat 'm, ik haat 'm. Wie? Mijn advocaat wederpartij, mijnheer v.d. N.

Hij bracht me vandaag tot huilen. En geloof me, daarvoor moet je van goede huize komen. Niet in de prive-sfeer hoor, dan jank ik al snel. Een mooie film, een lief puppie of een triest liedje en mijn traanbuisjes presteren op hoog niveau. Maar professioneel zal het niet snel gebeuren.

Vandaag dus wel. Hij maakte me woest. Met zijn denigrerende toontje en zijn langzame praat. Mijn bloed kookte en uit pure woede gooide ik de hoorn op de haak. Om daarna dus te gaan janken.

Ik heb me vandaag dan ook een heilige belofte gedaan: ooit pak ik 'm terug. Keihard en meedogenloos. En als dat dan over de rug van zijn client moet gaan, dan is dat jammer. Dus: wordt u ooit client bij v.d.N. : be prepared. It's gonna be ugly.