CeeBee

zaterdag 20 mei 2006

India

Met een grote groep liepen we door smalle steegjes waar kraampjes met etenswaar lukraak stonden opgesteld. Het krioelde van de honden en overal stonden mensen te eten, te drinken of gewoon te hangen. De hitte was ondraaglijk en ik vroeg me af wat ik er in godesnaam deed.

Het was ook een rare groep mensen om mee te reizen. Mijn jaarclub van ooit, mijn kantoorgenoot B. en Dennis van der Geest. Vooral over die laatste was ik verbaasd, ik wist niet eens dat B. hem kende. Maar eigenlijk was het niet zo vreemd, want het hadden wel broers kunnen zijn. Alhoewel ik Dennis een lekker ding vind en B. niet.

Op een gegeven moment wilden B. en Dennis niet langer met ons reizen en sprongen zomaar in een busje. Luid roepend: "wij reizen door naar India". Mij beteuterd achterlatend bij mijn jaarclub.

Wat betekent deze droom? Wil ik weer reizen? Heb ik verlatingsangst? Of wil ik gewoon sex met Dennis van der Geest, dat kan natuurlijk ook.