CeeBee

zondag 30 april 2006

J. en E.

Dat krijg je he, als je in al je dronkenschap een stukje op je blog plaatst. Dan denk je niet echt goed na. Dan besef je niet dat sommige lezers mijn verhaal met E. kennen. En dat het misschien niet slim is om je verhaal groot uit de doeken te doen. Daarom heb ik 't stukje weggehaald. Niet omdat sommige lezers in hun reactie niet aardig waren. Want dat was hun goed recht en ik zou daarom nooit een stukje weghalen. Maar toch spoorde het me wel aan iets recht te zetten.

- ik wilde inderdaad de stand gelijk trekken met W. Heel kinderachtig, maar ik wilde ook gezoend hebben;
- ik ben nooit boos geweest op J. Als zij met mijn ex wil zoenen, dan staat dat haar vrij. Dat zij een verantwoordelijkheid heeft tegenover haar man, heeft niets met mij te maken;
- mijn verdriet om W. lag niet in het feit dat hij met een ander had gezoend, maar dat hij met Haar had gezoend;
- uiteraard zouden wij vrouwen solidair moeten zijn en niet met bezette mannen moeten zoenen. Maar toch vind ik dat de verantwoordelijkheid bij E. lag. En niet bij mij. En geloof me, het kwam niet van mij uit;
- ik heb nog nooit iets met E. gedaan terwijl ik in een relatie zat.

Zo. Jullie mogen weer losbarsten. En als jullie je oude reacties nog een keer willen plaatsen, zal ik ze niet weghalen. Beloofd.