CeeBee

zondag 23 april 2006

Caz

Voordat ik het wist had ik al gemaild dat het me wel leuk leek. En dat ze me maar moest bellen over het hoe en wat. En dat deed ze, binnen 2 minuten na mijn mail. Ik schrok er een beetje van, van al die doortastendheid.

Of ik een audiolog wilde schrijven, voor het nieuwe radiostaton Caz. Zo'n 200 woorden. Liefst iets actueels en voor een doelgroep van 15 tot 32 jaar. Het zou dan maandagmiddag worden opgenomen en 's avonds worden uitgezonden.

Ik zei dat ik het zou doen en na nog een koe en een kalf hing ik op. Ik vond het spannend en liet hier en daar al vallen dat ik op de radio zou komen. En over dat logje maakte ik me geen zorgen, dat zou ik zondag wel schrijven.

Maar nu. Nu is het zondag. En ik weet helemaal niet wat te schrijven. Ik doe nooit 'iets actueels'. Ik schrijf niet voor een doelgroep en ik tel al helemaal nooit mijn woorden.

Shit!