CeeBee

maandag 13 maart 2006

moe

15 uur lang. Ik heb 15 uur achter elkaar gestudeerd. Met alleen kleine pauze's om te eten en Peking Express te kijken. Je moet je prioriteiten wel een beetje op orde hebben natuurlijk.

Als het goed is weet ik alles wat er te weten valt over huwelijksvoorwaarden, Amsterdamse Verrekenbedingen en onverteerde inkomsten. Walgelijk oninteressant, ik weet het. Maar ik vond het stiekem, heeeel erg stiekem, wel interessant. Omdat ik het eindelijk begreep. Omdat er uiteindelijk een lichtje brandde aan het einde van een lange donkere tunnel van 35 ellenlange en onbegrijpelijke arresten van de Hoge Raad. Omdat ik eindelijk wist wat ze nou bedoelden met de nominaliteits -en beleggingsleer.

Ik ben toegetreden ben tot een kleine elite, een genoodschap. Het Geheim Genoodschap Der Verrekenaars.

Ach laat me maar even, ik ben gewoon doorgedraaid. Ik ben verrekend.

Truste.