CeeBee

vrijdag 17 maart 2006

geen zin

Ik log nu driekwart jaar en gisteren overkwam het me voor het eerst. Ik had geen zin om te loggen. Geen zin. Geen zin! Er kwam zelfs een gevoel van "yuck" toen ik eraan dacht nog een stukje te moeten schrijven. En dus deed ik het maar niet. Ja, daag, het is wel een hobby zeg.

Maar goed, dat was gisteren. Vandaag is het weer helemaal goed hoor. En ik heb wel tien dingen om over te schrijven. Maar ja, dan moet je kiezen. Keuzes, keuzes, moeilijk hoor.

- over mijn bazin en hoe ze me weer eens tot waanzin dreef vandaag;

(been there, done that)


- over dat ik alleen woon en van enge dingen niet kan slapen, zelfs niet van een enge passage in een boek;

(been there, don't that as well)

- over hoe trots ik erop ben dat ik elke dag voor mezelf kook, ook als ik alleen thuis ben en ook op een vrijdagavond.

(niet interessant)

Ja zeg, nou weet ik het niet meer! O wacht, ik weet wel iets. Friends. Dat is nu namelijk op tv. En dat blijf ik maar kijken he. Vanaf aflevering 1, dat Rachel in haar trouwjurk Central Perk binnenloopt. Natuurlijk heb ik ze allemaal al gezien en natuurlijk is het niet meer zo leuk als de eerste keer. Maar toch zal ik weer de hele reeks kijken, net zoals ik ook weer de hele serie van herhalingen van Sex and the City keek. En van ER. En Sisters, Roxanne en Charmed. Net 5 heeft een hele goeie aan mij.

Maar nu eerst Wie is de Mol. En dat is op Nederland 2.