CeeBee

woensdag 1 februari 2006

Lappie online

Geef mij een handleiding en ik volg 'm naar de letter. Ik bedenk niet hoe het anders, beter of sneller kan. Ik doe wat er staat. Niet meer, niet minder.

Toen ik gisteren de handleiding van Lappie las, deed ik dus precies wat er stond. De plug van het modem moest in het linkergaatje. Niet in het rechtergaatje, want op de tekening stond daar een dreigend rood kruis doorheen. Ik haalde het dus het niet in mijn hoofd om het daar te proberen.

Vriend O. zei dat ik dat toch maar eens moest doen. Ik sputterde nog wat tegen: "ja, maar... dat staat niet in de handleiding!", maar deed het uiteindelijk toch. En zie hier: het werkt. Mijn Lappie is online! Ik ben er helemaal opgewonden van, ik kan er niet van slapen.

Dat laatste wordt overigens ook veroorzaakt door de lekke band die Freek de Peugeot heeft. De lekke band die ik vandaag notabene heb laten vervangen door mijn vrienden van Kwik Fit. Hufters zijn het. 65 euro vragen voor een nieuwe band die dezelfde avond al lek is.