CeeBee

woensdag 8 februari 2006

girlpower? Neuh...

Samen met mijn moeder zette ik twee weken geleden mijn tafel in elkaar. Het was in een poep en scheet gebeurd. "Who needs men", zeiden we nog tegen elkaar.

Wat alleen vervelend was, was dat bij het schoonmaken steeds watervlekken achterbleven op het blad. Hoe ik ook boende en wat voor materiaal ik ook gebruikte, steeds weer zag je er strepen op. Ik maakte me nog niet echt zorgen erover, ik zou het juiste spul nog wel vinden. En tot die tijd was ik toch nog wel in mijn nopjes met mijn eigen grote-mensen-tafel.

Vandaag kwam O. bij me eten en ik vertelde hem mijn strepenprobleem. Gelijk voelde hij aan de onderkant van het blad en zei: "hij ligt ook verkeerd erop". We draaiden hem om en toen zag ik het ook. Nu heb ik een mooie glanzende tafel, zonder strepen. Maar het schaamrood staat me wel op de kaken. Who needs men? Nou ik dus:)