CeeBee

zondag 26 februari 2006

feestje (2)

Drank. Dat moest er komen. En chippies. En kaarsjes. Ook wilde ik een speakerset voor mijn Ipod en nog een leuk truitje. En als laatste moest mijn huis nog aan kant.

En omdat dat allemaal gisteren nog moest gebeuren ging op zaterdagochtend de wekker. En geloof me, dat is niet gebruikelijk in mijn huis. Het weekend is om uit te slapen en daar horen geen wekkers bij. Maar goed, gisteren dus wel. Want gisteren stond ik om 09.00 uur al in de Edah met vier kratten bier en 18 flessen wijn. Hallelujah, wat een fysieke toestand.

En daarna ging het allemaal mis. De gekochte speakerset herkende mijn Ipod niet, dus moest ik weer terug naar de stad. P. zei dat een kabeltje het euvel wel zou helpen, maar daar vertrouwde ik niet op. Dus kocht ik zowel een audiokabeltje als speakers voor mijn notebook. En dat bleek een goede zet, want het kabeltje deed het niet. Maar de boxen wel en het geluid was fantastisch. Probleem opgelost en het was pas drie uur 's middags. Ik was trots op mijn planning. Want ik hoefde alleen nog maar te stofzuigen. Maar net op de dag dat ik echt een stofzuiger nodig had, weigerde hij dienst. En toen stak de decadentie de kop op: ik stapte in de auto en kocht binnen vijf minuten gewoon een nieuwe. Voor veel te veel geld.

En toen? Toen ging ik eventje slapen, toen kwamen C. en K. om patatjes te eten, toen kwam W. om Bo te halen, toen werd het negen uur en werd ik zenuwachtig en toen was het vijf uur 's nachts en bleek dat ik leuk feest had gegeven.