CeeBee

woensdag 11 januari 2006

nieuwe start

Na de klap kwamen de plannen. Ik ga een nieuwe levensfase in en daarbij hoort een nieuw uiterlijk. Van mijn huis. Ik wil een metamorfose. Anders, kleurig en fris.

Omdat de garage-man zei dat mijn auto het nog wel even zou houden, heb ik geld over. Ik weet het, als ik verstandig zou zijn zou ik dat geld apart houden, maar mijn drang naar nieuw en fris is groot. Te groot om weerstand aan te bieden. En daarom ga ik het geld uitgeven. Aan een nieuwe computer, want deze is van W. Aan het verven van mijn gang (donkergrijs en wit). Aan zwart-met-wit-geblokt zeil voor in de gang en de keuken. En een nieuwe tafel, magnetron en stereotoren.

Het vooruitzicht om dit allemaal te kopen en te doen, overschaduwt op dit moment het verdriet om W.'s vertrek. Maar mijn geluk en verdriet, het wisselt tegenwoordig per kwartier. Ach, stabiliteit wordt zwaar overschat:)