CeeBee

zaterdag 21 januari 2006

Een tag. Of was het toch gewoon een stokje.

Lang voordat ik ging schrijven, las ik de al de weblogs van de nestors van het bloggen als Luna, Merel e.a. En telkens las ik weer het gezucht en gesteun als hen een stokje werd aangeboden. Want stokjes, die waren stom. Daar haalden ze hun neus voor op. Als ze er al aan meededen, dan ging dat onder luid protest.

Dat heb ik nooit zo begrepen, want het leek mij altijd wel leuk. Toen een stokje, vermomd als een tag, mijn deel van weblogland binnentrad, hoopte ik dan ook dat ik mee mocht doen. Want het leek me boel koel om een stokje te krijgen. En nou heb ik 'm, gekregen van pomme. Joehoe, partyhardy, ik heb 'n stokje.

Na die eerste jolijt ging ik nadenken over de antwoorden. En toen moest ik kiezen. Zou ik de sociaal gewenste antwoorden geven of zou ik in alle eerlijkheid toegeven dat ik mijn hersens buiten mijn werk zo min mogelijk gebruik? Nou, ik heb gekozen en ik ga voor eerlijk. Komt ie dan.

Vier baantjes die je in je leven hebt gehad:

- bollenpeller;
- fruitplukker;
- barvrouw;
- advocaat.

Vier films die je niet vaak genoeg kunt zien:

- Notting Hill;
- Four weddings and a funeral;
- Dirty dancing;
- Pretty woman.

Vier plaatsen waar je gewoond hebt:

- Gronsveld;
- Nieuwegein;
- Utrecht;
- -

Vier televisieprogramma's waar je graag naar kijkt:-

- Gilmore Girls;
- Extreme Makeover;
- CSI (de echte, niet die aftreksels als Miami en New York);
- Law and Order;

Vier plaatsen waar je op vakantie ging:

- Australie;
- Indonesie;
- Thailand;
- Griekenland.

Vier websites die je dagelijks bezoekt:

- rechtspraak.nl;
- kluwer.nl;
- overheid.nl;
- google.nl

Vier dingen die je graag eet

- de gehaktballen van W. (legendarisch, if I may say so);
- kipfilet in bladerdag, met roomkaas en banaan;
- spareribs;
- quiche, maakt niet uit welke.

Vier plaatsen waar je liever bent dan nu:

- ik zou me op dit moment toch overal klote voelen, dus dan maar net zo lief thuis.

Vier bloggers die je gaat taggen

- gypsy;
- eeelise;
- yvonne;
- moniekie.