CeeBee

zaterdag 5 november 2005

Under construction

Ik wilde iets nieuws. Mijn weblog moest anders. Zonder na te denken klikte ik bij Blogger op een andere lay out. Ja, ja, dat kan gewoon daar, he! Uit een hele serie van lay outs kies je gewoon een andere. En dat deed ik. Met 1 klik op de knop zag alles er anders uit. Ik was helemaal in mijn nopjes.

Toen mijn vriend Blogger me erop wees dat mijn instellingen zouden komen te vervallen, dacht ik dat ie bedoelde mijn kleurtjes. Of mijn lettertype. Of andere persoonlijke dingen. Maar nee! Dat bedoelde ie dus niet he! Hij bedoelde dat mijn links weg zouden zijn! En mijn tellertje! Niets Webstats, geen leuke links. Niets! Alles weg! Met ingehouden adem klikte ik terug naar mijn oude lay out. Maar die bestond niet meer. Weg. Alles weg.

Ik heb er vier (!) uur over gedaan om alles weer bij het oude te krijgen. Aan jullie nu de opdracht om als een debiel op mijn site te klikken, zodat ik weer gewoon braaf op een gemiddelde van 80 per dag kom te zitten. Ok? Afgesproken dan.