CeeBee

zaterdag 8 oktober 2005

ulb

Hij was gisteren, mijn OudeLullenBorrel. Ik had er zo'n zin in, dat ik bijna bang was dat het een fiasco zou worden. Zelden overtreft een dergelijke avond namelijk mijn verwachtingen, maar gisteren voldeed. En hoe.

Ik zat op mijn praatstoel, het bier viel goed en iedereen was enthousiast om elkaar weer te zien. Veel gezoen en vragen met uitroeptekens (hoe IS het??!! wat DOE je nu??!!). Maar al snel was het weer als vroeger. We vergaten dat we werkten en verantwoordelijkheden hadden. We gingen terug in de tijd en waren voor even weer studenten. Luidruchtige studenten. Die zongen, schreeuwden en bier dronken. Veel te veel bier dronken.

Zelfs met een paar 'tussenwatertjes' had mijn kater vandaag gigantische proporties. Zal 2 dagen nodig hebben om hiervan te herstellen. Dat is dan weer het verschil met vroeger.