CeeBee

dinsdag 27 september 2005

ajax

Bij aanvang van het duel Ajax -Arsenal word ik met harde hand naar de slaapkamer gedirigeerd. Als ik zo nodig wil bellen, dan wil hij het niet horen. Hij moet zich concentreren want het is een Belangrijke Wedstrijd. Terwijl ik in de slaapkamer ronduit vertel, waarschuwt O. me zachtjes aan de telefoon."Oh, het is 1-0". Met een beetje hoop vraag ik nog: "positief of negatief?". Het was negatief.

W. reageerde nog vrij volwassen. Hij gaf geen kik. Maar toen ik zojuist op de plee zat sloeg me de schrik om het hart. Met een oerbrul liet W. me vanaf de huiskamer weten wat hij ervan vond. "Er Staat Toch Geen Keeper! Scoor dan! Scoor dan! *#!@#R!!!!!

Het normale leven is weer begonnen. En terwijl ik dit schrijf krijgen ze ook nog een penalty tegen. Ik denk dat ik even iemand moet troosten.