CeeBee

vrijdag 26 augustus 2005

what not to wear

Ik ga vrij casual gekleed naar mijn werk. Ik hoef niet in een pakje en ik mág zelfs in een spijkerbroek. En dan hoeft het niet eens casual friday te zijn.

In de zomer heb ik een hele batterij aan linnen werkbroeken, waaronder ik dan hoge hakken draag. Met platte schoenen zouden die broeken als een bruidsluier achter me aanslepen. Ze zijn namelijk veel te lang, maar met hoge hakken precies goed.

Die linnen broeken wil ik ook graag meenemen naar Thailand. Maar omdat ik daar niet snel hoge hakken zal dragen, moesten ze korter worden. Dat heeft mijn moeder dit weekend gedaan, met als gevolg dat ik nu rondloop met hoog water. Zelfs met mijn platste nette schoenen.

Ik ben als de dood dat de dames van What Not To Wear Nederland aandoen en mij treffen in het Utrechtse. Want het kan écht niet, zoals ik er nu bijloop.