CeeBee

vrijdag 12 augustus 2005

voorpret

Ik ben een voorstander van voorpret. Het vooruitzicht op iets leuks melk ik tot de laatste druppel uit. Ik zoek dan ook met het grootste plezier uit waar we heen gaan in Thailand, wat ik nog allemaal moet regelen en -niet onbelangrijk- wat er nog allemaal gekocht moet worden.

W. heeft dat dus helemaal niet, he! Nee, die stapt gewoon in het vliegtuig en hij gaat ervan uit dat hij verzekerd is en dat er een bed klaar staat in Bangkok. Ik vind dat eigenlijk wel een beetje jammer want gedeelde voorpret is dubbele pret.

Desalniettemin houd ik hem stoïcijns op de hoogte van wat er geregeld is. De tickets, opvang voor Bo en Max, het eerste hotel. En telkens hoop ik op een enthousiaste reactie. Tegen beter weten in. W. doet nu eenmaal niet aan voorpret.