CeeBee

maandag 15 augustus 2005

moe

Op rechts hoorde ik gesnurk. Hard en regelmatig gesnurk. Op links hoorde ik gesnor. Hard en regelmatig gesnor. Zowel kat als vriend hadden het volume op maximaal. Oordopjes hielpen niet, hoe diep ik ze er ook in drukte. Nog steeds hoorde ik het zagen en gesnor erdoor heen.

Dan maar slapen in de huiskamer. Ik vertrok met matras, dekbed, kussen en rookte nog maar eens een sigaret. De zoveelste van die dag. Slapen lukte nog steeds niet, ook niet na mijn vertrek van het lawaai.

Dus ging ik piekeren. Piekeren waarom ik toch wakker lag. Was er iets mis tussen W. en mij? Nee, niet dat ik wist. Maakte ik me zorgen om Thailand? Nee, ook niet. Ouders? Vrienden? Geld? Zaken? Things to do? Nee, nee, nee, nee, nee. Ik wist het niet. Ik wist alleen dat ik wakker lag.

En dat deed ik totdat de wekker ging. En nu ben ik moe. Moehoe.