CeeBee

donderdag 21 juli 2005

Verleidingseiland

Ik schaam me snel. Voor mezelf, maar nog meer voor anderen. In real life, maar ook voor mensen op tv.

"Ik wil hem nooit meer zien. Wie denkt hij wel niet dat hij is, de klootzak"
Tranen biggelen over haar wangen.
"Ik bedoel,..."

Het arme meisje kan door alle emoties niet meer praten.

Dit was niet de afspraak die ze met haar vriendje had gemaakt. Ze waren juist zo gelukkig samen. Daarom hadden ze ook mee gedaan aan dit programma. Gescheiden van elkaar naar een tropisch eiland, om daar intellectuele gesprekken te houden met de andere sexe. Daarmee zouden aan de hele wereld laten zien hoe sterk hun relatie wel niet was.

"Als ik dit geweten had", prevelt het trutje, "had ik ook getongzoend. Daar had ik wel zin in."

Ik moet zappen, ik kan het niet aan, ik schaam me.