CeeBee

zondag 24 juli 2005

k*tweekend

Het begon al vrijdag. Ik had geen zin om mee te gaan naar de stad. Door een sterk staaltje vrouwelijke onredelijkheid kon ik W. ervan overtuigen om ook niet te gaan. In plaats daarvan deden we spelletjes op de computer. Tot vervelens toe.

Op zaterdag vond ik dat ik van alles moest. Ik moest dingen kopen, het huis opruimen, Bo uitlaten en ga zo maar door. Uiteindelijk liet ik alleen Bo uit. Als dat niet had gehoeven, had ik zelfs dat niet gedaan.

's Avonds vroeg W. of ik meeging naar de stad, maar weer weigerde ik. Ik had geen zin. Hij liet zich niet nogmaals overtuigen om thuis te blijven en ging toch. En dus bleef ik alleen thuis.

Vandaag zouden we iets leuks gaan doen, maar in plaats daarvan bleven we in bed. Daar lazen we de krant, ontbeten we en deden nog maar een dutje.

En nu is W. weg naar een vriend en baal ik van het weekend. Ik had misschien toch iets moeten doen.