CeeBee

zondag 31 juli 2005

delete

Gisteren schreef ik hier een stukje. Het eerste deel van een verhaal. Ik noemde het dan ook "verhaaltje, deel I". Voordat ik begon te schrijven, wist ik nog niet waar het verhaal heen zou gaan. Het was spannend, ik was zelf benieuwd hoe het af zou lopen.

Vandaag schreef ik deel 2 tot en met 6 en daarmee was het verhaal af. Ik had bedacht dat ik zo nu en dan een deel ervan tussen mijn normale blogs zou zetten. Ik liet het complete verhaal lezen aan W. Die vond het goed. Hij vond het echter niets voor een weblog. Na me hevig verzet te hebben, gaf ik hem gelijk.

En nu, zaterdagnacht, na behoorlijk veel biertjes, besluit ik dan ook om het verhaal niet op het wereldwijdeweb te plaatsen. Ik ga kijken of ik het uit kan werken. Misschien wordt het wel een boek, wie weet.