CeeBee

zondag 3 juli 2005

australie

Na mijn studietijd ging ik voor een half jaar naar het buitenland. In feite ging ik 4 maanden, maar in de loop der tijd is het een half jaar geworden. Dat klinkt beter.

Ik liet mijn vriend destijds achter, dat kon onze relatie wel hebben. Na een maand bekende hij dat hij iemand anders had gezoend. Ik reageerde rustig. Dat kon gebeuren en had ik zelf ook niet op dat punt gestaan?

Een maand voor mijn terugkeer kreeg ik een vreemde mail van een vriendin. Na onderling overleg had mijn jaarclub besloten dat ze het me moesten vertellen. Mijn vriend had al een paar maanden een ander. Kennelijk deden ze al niet meer stiekem en wist de hele goegemeente ervan af.

Op dat moment zou ik nog een maand door Indonesie trekken. Ook in een paradijs kan je wereld in elkaar storten.

NB. Uiteraard was dat het einde van de relatie. Die eikel van toen is nu mijn beste vriend. Het kan vreemd lopen.